O poveste despre antreprenoriat românesc, perseverență și succes

  • 1996

    Compania este fondată de Doru Dima, Doctor în Psihologie Organizațională. Activitatea Dima Consulting Group a început cu o evaluare a personalului unei întreprinderi din Brașov. Au urmat altele două. Imediat după aceea, Dima Consulting Group și-a deschis porțile primului său sediu din str. Uranus, nr. 5. A fost momentul în care compania a obținut, prima din Brașov, avizul de a testa psihologic toate persoanele care aveau nevoie de atestatul psihologic pentru angajare sau port armă.

  • 1998

    După doar doi ani, activitatea Dima Consulting Group se dezvoltă, astfel încât se face simțită necesitatea creșterii numărului de angajați și mutarea într-un spațiu mai mare de birouri.

  • 1999-2000

    Perioada reprezintă momentul în care Dima Consulting Group a început să ofere și servicii de formare profesională a adulților organizând primele cursuri de Inspector Resurse Umane din Brașov. Au urmat multe alte cursuri de calificare: manager resurse umane, formator de formatori, contabil, vânzător, instalator centrale termice, macaragiu etc.

  • 2001

    Dima Consulting Group obține avizul pentru desfășurarea cursurilor de Formare Managerială în Turism.

    Dezvoltarea treptată a companiei duce la deschiderea unor noi puncte de lucru, de data aceasta în afara Brașovului. Au fost înființate primele sucursale la Sibiu, Constanța, Piatra Neamț urmând în anii 2002, 2003, Râmnicu Vâlcea, Iași, Craiova, Timișoara, Deva și Alba Iulia.

  • 2003

    Pornind de la experiența acumulată și având deja acoperire regională, Dima Consulting Group a atras atenția liderului mondial în evaluare profesională Profiles International.

    În urma unei selecții naționale drastice la care au participat companii cu renume din București și Oradea, Dima Consulting Group este declarată câștigătoare și devine unic reprezentant al Profiles International în România și Republica Moldova și garanția unei dezvoltări rapide și eficiente a companiei.

    A fost momentul în care pentru a onora această colaborare internațională, Dima Consulting Group s-a mutat într-un un sediu reprezentativ pentru o companie de consultanță. Am reușit să obținem un credit BERD, în valoare de 100.000 EURO cu care am achiziționat o casă pe care am transformat-o în ceea ce este astăzi sediul Dima Consulting Group – săli de training, birouri ultramoderne, dotate cu aparatură de ultimă generație.

  • 2004

    Un alt pas important în dezvoltarea Dima Consulting Group a fost pătrunderea pe piața bucureșteană cu activitățile de selecție, recrutare și training. Contractele cu firmele multinaționale din București ne-au adus în atenția marilor companii de consultanță care au dorit să realizeze diverse activități de colaborare în zonele din țară unde noi aveam sucursale. Imaginea de marcă a Dima Consulting Group® devine marcă înregistrată la OSIM.

    Tot în anul 2004, SC Dima Consulting Group SRL este autorizată ca furnizor de formare profesională conform OG 129/2000 pentru diverse meserii, ocupații şi activități: Manager în activitatea de turism, Director de hotel, Director de restaurant, Director de agenţie de turism, Manager resurse umane, Manager de Proiect, Expert Achiziții publice, Specialist Îmbunătățire Procese, Specialist în Protocol și Ceremonial, Mașinist pod rulant, Stivuitorist.

  • 2006

    Dima Consulting Group demarează proiectul Incubatorul de Afaceri, finanțat de Agenția pentru Implementarea Proiectelor și Programelor pentru IMM-uri, implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare și sprijinit de Primăria Municipiului Brașov.

    Scopul principal al programului era acela de a contribui la dezvoltarea sectorului IMM din România prin crearea unor noi locuri de muncă în zonele vizate.

  • 2007-2013

    De-a lungul anilor Dima Consulting Group și-a dezvoltat portofoliul prin realizarea de activități de consultanță în domenii precum: managementul performanței, implementarea sistemelor și procedurilor de resurse umane, traininguri specializate, diagnoza climatului și culturii organizaționale, evaluarea performanțelor profesionale, marketing, studii de piață, consultanță electorală, managementul incubatoarelor de afaceri, elaborarea proiectelor de finanțare nerambursabilă europeană și a Băncii Mondiale.

    Capacitatea de management a proiectelor a fost confirmată și prin derularea unuia din cele mai mari programe PHARE de dezvoltare de resurse umane din România, cunoscutul program „O nouă valoare resurselor umane” implementat în județele Brașov și Covasna. Amploarea proiectului, managementul acestuia, rezultatele au recomandat compania Dima Consulting Group pentru implementarea și altor proiecte de acest fel la nivelul României.

    Anul 2013 marchează începutul proiectului „VIA – Vocatie, Interese, Autocunoastere si dezvoltare, drumul catre succesul profesional” – un Serviciu Inovativ de orientare în carieră.
    Pentru elevi, studenți, persoane care doresc o schimbare de carieră sau pentru oricine dorește să se cunoască mai bine. Instrument folosit și recomandat de universități de prestigiu, consultanți de carieră și companii de renume validat de Colegiul Psihologilor din România.

  • 2014

    Din anul 2014, conform Bussines Week, Dima Consulting Group se poziționează ca lider în domeniul consultanței în Resurse Umane pentru Regiunea de dezvoltare Centru.

    Inovație, performanță, excelență prin oameni, adaptare la schimbare, calitate, echipă, sunt doar câteva cuvinte care descriu compania Dima Consulting Group și experiențele pe care le-a trăit alături de echipă, parteneri și clienți.

    Proiecte cu impact semnificativ:

    A.J.O.F.M.– Proiect privind MĂSURI ACTIVE DE COMBATEREA ŞOMAJULUI– 2000; Proiect privind MĂSURI ACTIVE DE COMBATERE A ŞOMAJULUI– 2001;

    Ministerul Dezvoltării şi Prognozei– ADR VII CENTRU– ALBA IULIA– Programul PHARE 2000- COEZIUNE ECONOMICĂ ŞI SOCIALĂ: „O NOUĂ VALOARE RESURSELOR UMANE”– 2002.

    Consiliile locale și județene din Harghita şi Covasna în cadrul proiectului TEAM finanțat prin programul PO DCA– 2009.

    Centrul de Informatică Minieră Cluj-Napoca- ,,Standarde europene în utilizarea tehnologiei informaţiei în administraţia publică- program naţional de certificare a funcţionarilor publici” cod SMIS 2773- Proiect finanţat prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative din Fondul Social European în perioada 09.2009 – 02.2012.

    Ministerul Transporturilor– AM POST- ”Dezvoltarea abilităților angajaților implicați în absorbția fondurilor europene aferente AM POST și beneficiarilor acestuia prin instruire”– finalizat in 2014.

  • 2015

    Dima Consulting Group renunță la instrumentele și licența Profiles International și devine partener exclusiv A&DC în România- lider în implementarea de soluții pentru evaluare și dezvoltare comportamentală.

    Începând cu luna mai 2015 Doru Dima, devine co-fondator al Great People Inside, o companie internațională ce dezvoltă evaluări online de resurse umane, personalizate și adaptate la specificul fiecărei organizații și job în parte, fiind un concept unic în industria HR. Evaluările sunt oferite prin intermediul unei noi tehnologii, o platforma de Talent Management Assessment Solutions, de tip cloud, configurabilă și 100% customizabilă.

    Dima Consulting Group devine partener exclusiv Great People Inside în România.

  • 2016

    Dima Consulting Group – 20 de ani de experiență în domeniul resurselor umane.

    Platforma Great People Inside – GR8PI primește din partea EuroCloud România premiul pentru „Cel mai bun start-up de cloud” din anul 2016, pentru inovație în HR . În anul 2016, Great People Inside a evoluat de la un start-up local bazat pe Cloud, la o companie internațională cu sediul în Singapore și reprezentanțe în Europa, Emiratele Arabe Unite, Asia și America de Nord.

  • 2019

    În anul 2019, platforma Great People Inside a fost selectată de către Top Sales Awards, ca fiind printre cele mai bune 10 sisteme de evaluare a resurselor umane la nivel global și s-a clasat printre cele mai bune 15 tehnologii de activare a procesului de vânzări (sales enablement) din lume.

  • 2020

    Dima Consulting Group devine partner exclusiv Drillster în România.

    Doru Dima devine co-fondator al companiei DeepSight Analytics și dezvoltă platforma platforma CLEAR  un instrument de colectare de feedback despre o varietate de aspecte ce fac parte din realitatea tuturor organizațiilor: climat organizațional, cultură organizațională, cultură managerială, focus, angajament sau satisfacția angajaților.

Idei noi, consultanță de „modă veche” și servicii de înaltă calitate

Lider regional în domeniul consultanței și managementului resurselor umane, Dima Consulting Group activează pe piață din anul 1996.

De aproximativ 25 de ani suntem specializați în consultanță în resurse umane, marketing, studii de piață, management, traininguri și cursuri de formare profesională, diagnoza climatului și culturii organizaționale, evaluarea performanțelor profesionale, consultanță electorală, orientare în carieră și vocațională

Am ajutat numeroase companii din diverse industrii să își dezvolte echipele și să ia decizii inspirate de capital uman. Suntem orientați în permanență spre satisfacerea nevoilor curente și viitoare ale clienților noștri.

Calitate

P

este 25 ani de experiență în consultanță resurse umane și management.

Suntem unul dintre cei mai mari furnizori de evaluări de resurse umane, training și formare profesională din țară, având colaborări cu organizații și instituții cunoscute la nivel național și internațional.

Trainerii noștri sunt psihologi cu experiență în management, vânzări, dezvoltare organizațională şi personală.

Inovație

E

laborăm programe de training personalizate, astfel încât să satisfacem nevoile specifice ale organizațiilor.

Pentru selecție, recrutare și managementul talentelor utilizăm evaluări online de resurse umane, personalizate și adaptate la specificul fiecărei organizații și al fiecărui job în parte, fiind un concept unic în industria HR.

Utilizăm tehnologie de cea mai înaltă calitate prin partenerii noștri Great People Inside, A&DC – a psi business, Drillster, e-Skill.

Platforma Great People Inside -GR8PI a primit din partea EuroCloud Româniapremiul pentru „Cel mai bun start-up de cloud” din anul 2016.

În anul 2019, platforma Great People Inside a fost selectată de către Top Sales Awards, ca fiind printre cele mai bune 10 sisteme de evaluare a resurselor umane la nivel global și s-a clasat printre cele mai bune 15 tehnologii de activare a procesului de vânzări (salesenablement) din lume.

Încredere

C

onstruim relații de lungă durată bazate pe încredere, fiind dedicați satisfacerii nevoilor clienților noștri.

De fapt, relațiile noastre cu clienții durează zeci de ani astfel încăt am ajuns sa avem o retenție de 99,7%. Ascultăm, adresăm cu rapiditate nevoile clienților și dorim întotdeauna să depășim așteptările.

Am organizat peste 10.000 de cursuri şi training-uri de-a lungul timpului
Vă ajutăm să salvați singura resursă neregenerabilă de care dispuneți: Timpul!

Programați o discuție cu un consultant în resurse umane

CONTACTAȚI-NE ACUM