Un mediu de lucru toxic poate dăuna afacerii dvs. mai mult decât o compensație – așa că nu vă puteți permite să îl mai ignorați. Folosiți aceste sfaturi pentru a construi o cultură care va rămâne restaurativă, regeneratoare și puternică, indiferent de ceea ce se întâmplă în lume.

În epoca marii demisii, directorii se află într-o luptă aproape permanentă pentru a atrage și a păstra talentele. În această problemă, importanța culturii companiei este primordială. De fapt, studiile au constatat că un mediu corporativ toxic are un impact de peste 10 ori mai mare decât remunerația atunci când vine vorba de plecarea unui angajat de la locul de muncă.

Companiile cu viziune de viitor trebuie să pună din nou accentul pe construirea și menținerea unei culturi de companie atractive și recompensatoare, la care angajații să se simtă împuterniciți să contribuie, să consolideze și să sprijine pe termen lung – mai ales în perioadele de provocare sau de schimbare. Aceasta este definiția termenului „regenerativ” – a reînnoi, a restaura și a reveni continuu mai puternic.

Dar pentru a realiza acest lucru înseamnă să mențineți o mentalitate care pune oamenii pe primul loc și să vă încurajați angajații să fie avocații numărul unu pentru fiecare dintre ei și pentru companie. Iată patru elemente fundamentale pentru construirea unei culturi regenerative la locul de muncă.

Concentrați-vă pe conexiunea umană

Alinierea valorilor este esențială pentru organizații deoarece ajută, de asemenea, la promovarea legăturii dintre angajați. Astfel, este esențial să creați oportunități pentru ca personalul dvs. să recunoască, să sărbătorească și să se susțină reciproc în jurul convingerilor de bază și a obiectivelor de afaceri. Și având în vedere că aproximativ 50% dintre lideri le cer angajaților să se întoarcă la un mediu de lucru la birou, astfel de conexiuni pot fi mai ușoare decât credeți.

De fapt, în ciuda creșterii numărului de avantaje de birou, cum ar fi mesele de ping-pong sau băuturile de cafea de lux, un nou studiu realizat de Enboarder a constatat că 60% dintre respondenți consideră că cel mai valoros element al muncii la birou este oportunitatea de a interacționa spontan cu colegii de muncă. Alte activități de top din care angajații au derivat cele mai puternice sentimente de conectare au fost întâlnirile de echipă, întâlnirile individuale și schimbul de abilități cu colegii.

Astfel de constatări înseamnă vești bune pentru angajatori, deoarece aceste activități nu sunt ceva nou. Nu este nevoie de evenimente speciale sau de programe unice de „construire a conexiunii”. În schimb, stimularea personalului de a colabora personal prin simple întâlniri, întâlniri la cafea și chiar interacțiuni întâmplătoare poate fi exact cheia pentru consolidarea conexiunilor generale.

Iar atunci când conexiunea este puternică, a constatat cercetarea, productivitatea, satisfacția și retenția angajaților sunt puternice , de asemenea – toate acestea contribuind la o cultură regenerativă.

Promovarea agenției angajaților

În calitate de antreprenor și lider de afaceri de lungă durată, cred cu adevărat că indivizii diverși și harnici care se unesc în jurul unor valori comune pot produce noi inovații și rezultate remarcabile.

Acest lucru începe în procesul de angajare. Una dintre cele mai mari lecții învățate în cariera mea este aceea de a angaja pentru deficitele tale. La urma urmei, chiar și cei mai buni lideri au puncte moarte. Aducerea laolaltă a unor perspective noi, a unor experiențe de viață diverse și a unei game de expertiză poate face ca organizația dumneavoastră să fie mai puternică în ansamblu, ajutând la prevenirea gândirii în siloz, la promovarea ingeniozității și la responsabilizarea tuturor. Iar atunci când diverși specialiști împărtășesc valori comune și se simt conectați unii cu alții și cu misiunea dumneavoastră, potențialul este infinit.

Mai mult, faptul că știți că aveți membri ai echipei dedicați și specializați care se echilibrează reciproc vă poate permite să delegați cu încredere, oferindu-le angajaților agenția de care au nevoie (și dumneavoastră) pentru a vă îmbunătăți organizația.

De exemplu, angajații noștri creează grupuri de lucru tematice în jurul principiilor noastre de bază, prezentând recomandări conducerii cu privire la schimbările de politici în aceste domenii – de la măsuri de sustenabilitate la eforturi de susținere a artiștilor. Între timp, cu sprijinul conducerii, angajații sunt încurajați să ia inițiativa în ceea ce privește inovațiile operaționale, creând eficiențe și îmbunătățiri care aduc beneficii succesului nostru comercial.

O astfel de inițiativă a angajaților este esențială pentru a vedea tipul de rezolvare a problemelor și îmbunătățiri susținute necesare pentru o cultură regenerativă la locul de muncă.

Puneți accentul pe educație

În cele din urmă, nu uitați să promovați aspirațiile angajaților dumneavoastră – atât personale, cât și profesionale. De multe ori, angajații care caută să își îmbunătățească un anumit set de abilități, o pasiune sau un domeniu de expertiză vor contribui cu punctele lor forte nou descoperite la organizația dvs. în moduri semnificative.

Începeți prin a include educația în formarea personalului dumneavoastră. De exemplu, la NINE dot ARTS, toți noii membri ai echipei parcurg trei cursuri de formare Courageous Allyship și în fiecare an organizăm o sesiune la nivelul întregii companii pentru toți angajații. Acest atelier oferă echipei noastre o înțelegere și un limbaj comun în ceea ce privește diversitatea, echitatea, incluziunea și apartenența – o componentă de bază a ethosului nostru în fiecare departament.

În plus, oferiți stipendii de formare continuă pentru a finanța ateliere de lucru, prelegeri, conferințe sau alte demersuri educaționale. Și permiteți-le angajaților dvs. să își prezinte învățămintele dobândite în urma unor astfel de oportunități întregii companii. Promovarea avansării continue a personalului dumneavoastră inspiră fiecare individ să aibă o mentalitate orientată spre creștere pentru sine și pentru organizație.

Treceți dincolo de avantajele materiale

În peisajul actual al angajărilor și al retenției, nu putem subestima impactul culturii locului de muncă. S-au dus zilele în care un mini-frigider, un aparat de cafea, produse brand-uite sau un abonament la sala de sport puteau atrage talentele în organizația dvs. În schimb, liderii trebuie să se concentreze asupra aspectelor fundamentale ale culturii, cum ar fi alinierea valorilor și conexiunea umană. Odată ce acestea sunt solidificate, dați-le angajaților posibilitatea de a se simți proprietari, de a avea un mandat și de a simți un scop în jurul muncii lor – și oferiți oportunități educaționale pentru a promova acest scop. Acestea sunt elementele de bază ale unei culturi regenerative – una care este adaptabilă, rezistentă și care îmbunătățește mereu ceea ce s-a făcut înainte.

Dacă vrei să afli informații despre un instrument care activează această aplicație într-un mod clar, pe lângă faptul că aduce oportunitatea unei evaluări mai precise, te rugăm să contactezi echipa noastră și le adresezi întrebările tale profesioniștilor noștri!

Sursa: entrepreneur.com