Consultanții noștri în marketing vă oferă sfaturi calificate în:
⦿ Organizarea unui Departament de Marketing
⦿ Strategii de marketing
⦿ Planificare, previziuni și audit de marketing
⦿ Strategii de impunere pe piață
⦿ Analiza portofoliului de produse
⦿ Analiza mediului de afaceri
Cercetare de marketing
Cercetarea pieței și a opiniei consumatorilor, absolut necesară în cunoașterea și obținerea de informații, reprezintă condiția esențială în elaborarea planurilor și a strategiilor de marketing.
Dima Consulting Group prin partenerul său Great Research & Development, furnizor de servicii integrate, oferă întreg spectrul de metode de cercetare de piaţă.
Calitatea serviciilor de colectare, acuratețea datelor, analiză şi interpretarea acestora, precum şi consultanță specializată oferită în telecomunicații, comerț, turism, construcții, media, instituții de stat și private – au contribuit la succesul clienților noștri.
Specialiștii noștri vă pun la dispoziție soluții de:
⦿ Cercetare de piață
⦿ Cercetare sociala și de opinie
⦿ Cercetări de marketing
⦿ Cercetări electorale
prin intermediul metodelor și tehnicilor personalizate la nevoile fiecărui client.
Oferim următoarele servicii:
⦿ Cercetare de birou ( Desk research)
⦿ Cercetare calitativă:
⦿ Focus grupuri
⦿ Interviuri în profunzime
⦿ Mini-grupuri
⦿ Studii de caz
⦿ Observație
⦿ Cercetare cantitativă
⦿ Culegere de date prin metodele:
⦿ PAPI (Paper And Pencil Interviewing);
⦿ CAPI (Computer Assisted Personal Interviewing);
⦿ CAWI (Computer Assisted Web Interviewing);
⦿ CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing)
⦿ MS (Mystery shopping)
⦿ Procesare de date
⦿ Analiză și interpretare date
⦿ Închiriere sală Focus Grup ce conține echipamente și facilități de ultimă generație