Atributii

– Gestionarea integrala a proceselor de recrutare si selectie de personal (identificarea nevoilor clientilor, mediatizarea posturilor vacante, analiza si trierea CV-urilor, organizarea interviurilor si alegerea celor mai potriviti candidati);
– Analiza muncii – intocmire fise de post;
– Evaluare psiho-aptitudinala;
– mentinerea legaturii cu clientii existenti si promovarea serviciilor noastre de consultanta in domeniul resurselor umane;
– ofertarea, negocierea si incheierea contractelor;
– intocmirea rapoartelor aferente activitatii;
– identificarea de noi oportunitati in vederea largirii bazei de clienti si candidati.

Cerinte

– studii superioare, preferabil in domeniul stiintelor socio-umane (psihologie, sociologie etc.);
– experienta in procese de recrutare si selectie de 1-3 ani;
– foarte bune abilitati de comunicare, negociere si lucru in echipa;
– persoana proactiva, perseverenta, responsabila, motivata;
– cunostinte de limba engleza nivel avansat;
– disponibilitate pentru deplasari;
– operare PC – pachetul Office, navigare internet, cunoasterea site-urilor de job-uri specializate.