Consultanță de Marketing

image01

Marketingul este cheia unui business de succes, este „știința și arta de a convinge clienții să cumpere” după cum scria Philip Kotler.
Echipa noastră dispune de o bogată experienţă academică şi practică, oferind clienților o activitate profesională la standarde de eficiență și calitate înaltă.

Consultanții noștri în marketing vă oferă sfaturi calificate în:

  • Organizarea unui Departament de Marketing;
  • Strategii de marketing;
  • Planificare, previziuni și audit de marketing;
  • Strategii de impunere pe piață;
  • Analiza portofoliului de produse;
  • Analiza mediului de afaceri.

Contactați-ne! Împreună vom deschide poarta către success!

       Prof. univ. dr. ec. Gabriel Bratucu    |    E-mail: gabriel.bratucu@mcg.ro    |    Tel: +421 312 57 07

_

Cercetare

image02

“Cercetarea de marketing este funcția care leagă consumatorul, clientul și publicul, de specialistul în marketing.” Ph. Kotler si Gary Armstrong
De aceea, cercetarea pieței și a opiniei consumatorilor, absolut necesară în cunoașterea și obținerea de informații, reprezintă condiția esențială în elaborarea planurilor și a strategiilor de marketing.

Dima Consulting Group prin partenerul său Profiles Research Center, furnizor de servicii integrate, oferă întreg spectrul de metode de cercetare de piaţă.
Calitatea serviciilor de colectare, acuratețea datelor, analiză şi interpretarea acestora, precum şi consultanţă specializată oferită în telecomunicatii, comerţ, turism, construcții, media, instituţii de stat şi private – au contribuit la succesul clienților noștrii.

Specialiștii noștri vă pun la dispoziție soluții de:

  • Cercetare de piață;
  • Cercetare sociala și de opinie;
  • Cercetări de marketing
  • Cercetări electorale

prin intermediul metodelor și tehnicilor personalizate în funcție de nevoile fiecarui client.

Oferim următoarele servicii:

  • Cercetare de birou ( Desk research );
  • Cercetare calitativă:
    Focus grupuri;
    Interviuri în profunzime;
    Mini-grupuri;
    Studii de caz;
    Observație.
  • Cercetare cantitativă;
  • Culegere de date prin metodele:
    PAPI (Paper And Pencil Interviewing);
    CAPI (Computer Assisted Personal Interviewing);
    CAWI (Computer Assisted Web Interviewing);
    CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing)
    MS (Mystery shopping).
  • Procesare de date;
  • Analiză și interpretare date;
  • Închiriere sală Focus Grup ce conține echipamente și facilități de ultimă generație.

Asociaţia Americană de Marketing, definește cercetările/ studiile de marketing astfel:  “cercetarea de marketing este funcţia care leagă cumpărătorul, consumatorul şi publicul larg cu specialistul de marketing prin intermediul informaţiilor – informaţii prin care se identifică şi se definesc oportunităţile şi problemele, se generează, clarifică şi evaluează acţiunile de marketing, se monitorizează performanţele de marketing  şi se asigură înţelegerea  marketingului ca un proces. Cercetările de marketing stabilesc informaţiile cerute de investigarea aspectelor legate de problema cercetată; stabilesc metodele de obţinere a informaţiilor; dirijează şi asigură realizarea procesului de colectare a datelor, analizează rezultatele, comunică rezultatele obţinute şi implicaţiile lor”.

Contactați-ne pentru a afla cum vă putem ajuta să luați cele mai eficiente decizii!

         Profiles Research Center
         Research Director: Andreea Țurlea
         E-mail: andreea.turlea@profilesresearch.ro
         Tel: +421 312 57 07/ Mobil: +4 0769 016361