Atribuții

– promovarea și vânzarea serviciilor de publicitate ale companiei (spațiu publicitar);
– prospectarea pieței, atragerea unor clienți noi și menținerea legăturii cu clienții existenți;
– conceperea ofertelor;
– susținerea de prezentări în cadrul evenimentelor;
– ofertare, negocierea și încheierea contractelor de publicitate;
– întocmirea rapoartelor aferente activității;
– consultanta oferita clienților cu privire la serviciile companiei;
– identificarea de noi oportunități în vederea lărgirii bazei de clienți.

Cerințe

– studii superioare;
– cunoștințe de marketing;
– experiență în vânzări constituie avantaj;
– interes pentru domeniul media, publicitate, TV;
– foarte bune abilități de comunicare și negociere;
– persoana proactiva, perseverenta, responsabila, motivata;
– cunoștințe de limba engleza nivel mediu;
– permis categ B;
– limba engleza;
– operare PC – pachetul Office.

* CLIENTUL NOSTRU ESTE UN RENUMIT TRUST MEDIA CE ACTIVEAZĂ PE PLAN NATIONAL.