Responsabilități:
• Oferă suport tehnic și administrativ departamentului de vânzări;
• Elaborează rapid și atent oferte tehnice și comerciale, proiecte, calculații de proiect, desene de execuție;
• Monitorizează derularea și finalizarea proiectelor/contractelor existente;
• Definește piesele de schimb la cerere;
• Soluționează prompt solicitările venite din partea inginerilor de vânzări;
• Monitorizează corespondența firmei;
• Păstrează legătura cu furnizorii și clienții în numele departamentului de vânzări.

Cerințe pentru angajare:
• Studii superioare în domeniile: Automtică/Automatizări/Electronică/Electrotehnică;
• Experiență de minim 3 ani în vânzări și service de echipamente industriale;
• Cunoștințe avansate Autocad, MS Office;
• Cunoștințe desen tehnic și proiectare;
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
• Permis conducere categoria B;
• Abilități de organizare și planificare, de comunicare și persuasiune, de lucru în echipă și rezolvare a problemelor.