MANAGER PROIECT – LIMBA GERMANĂ

Cerinte:

– Experienta minim 2 ani in managementul proiectelor din domeniul instalatiilor electrice (proiectare, executie, calculatii)

– Studii superioare tehnice – specializarea instalatii electrice, autonmatizari, instalatii in constructii

– Cunoasterea limbii germane la nivel avansat (citit, scris, vorbit)

– Cunostinte foarte bune operare PC:  pachetul Office, Outlook, Internet

– Capacitate de concentrare, analiza si sinteza

– Foarte bune abiliati de comunicare, de planificare, organizare si coordonare

– Abilitati de negociere

– Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii

– Competente de a lucra in echipa

– Autorizatie ANRE – constituie avantaj

 

Responsabilitati:

– Elaboreaza, planifica si coordoneaza activitatea specifica proiectelor in domeniul instalatiilor electrice

– Elaboreaza din punct de vedere tehnic specificatiile si documentatiile necesare contractarii

– Asigura interfata intre companie si beneficiari pentru derularea in bune conditii a contractelor

– Discuta varianta finala a proiectului cu beneficiarul in vederea obtinerii avizarii (acordului)

– Organizeaza, planifica  si coordoneaza activitatea echipei de electricieni

– Urmareste si raspunde de eficienta lucrarilor executate de catre echipele de electricieni de la punctele de lucru, respectiv de la obiective

– Urmareste zilnic necesarul de materiale pentru punctele de lucru/obiective, efectuand astfel comenzile

– Urmareste clauzele contractuale prin executarea corecta, calitativa si la timp a acestora si raspunde de neexecutarea lor

– Intocmeste situatiile si rapoartele specifice proiectelor

 

* Clientul nostru este o companie cu capital german care se ocupa cu executia de instalatii electrice.