Candidatul ideal:
– cunoștințe PC (Excel);
– foarte bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
– capacitate de adaptare la schimbări și situații speciale;
– capacitate de structurare a priorităților;
– spirit organizatoric;
– disponibilitate pentru deplasări
Responsabilități:
– Realizarea lucrărilor de service solicitate de clienți;
– Remedierea de utilaje și echipamente, precum și montaje sau puneri în funcțiune;
– Menținerea la zi cu informările și procedurile existente și urmarea acestora;
– Analiza și pregătirea cazului primit spre rezolvare;
– Verificarea și procurarea resurselor necesare;
– Rezolvarea atentă și responsabilă a sarcinilor atribuite;
– Documentarea atentă și edificatoare a motivului intervenției, a modului de rezolvare și a rezultatului    obținut prin protocoale, fișiere media și date;
– Propunerea de măsuri corective ale activității;
– Menținerea patrimoniului companiei intact și în stare funcțională;

Cerințe:
– Studii superioare în domeniile: Automatică, Automatizări, Electronică, Electrotehnică;
– Experiență de minim 3 ani în domeniul servisării de echipamente și utilaje industriale;
– Limba Engleză, scris și vorbit – nivel avansat;
– Carnet de conducere categ.B.

* Clientul nostru este o importantă companie care activează la nivel național.