Responsabilități:
– Organizează, și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societătilor clienților, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
– Înregistrează documentele primare în contabilitate;
– Emite și înregistrează facturi;
– Realizează calcularea TVA-ului și a impozitului pe profit;
– Asigură organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societăților clienților în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societatăților;
– Preia și verifică seturile de documente contabile și întocmește deconturile estimative și deconturile pentru deplasările externe;
– Întocmește lunar declarațiile de impozite, taxe;
– Întocmește componente ale soldurilor conturilor și efectuează reglări pe baza acestora;
– Întocmește și completează documentele de evidență a încasărilor, plăților și a cheltuielilor aferente activității de vânzare-livrare (transport, rambursuri, registru de casă, cheltuieli diverse);
– Întocmeste și expediază lunar către administratorii firmei din Romania și din alte țări a rapoartelor și situațiilor financiare ale firmei privind clienții, furnizorii, situații financiare pe conturi de bancă, extrase bancare.

Candidatul ideal:
– Studii superioare în domeniul economic;
– Experiență de minim 3 ani în contabilitate (preferabil în firmă de contabilitate);
– Bun cunoscător al legislației financiar-contabile;
– Cunoștințe de operare PC: pachet MS Office – nivel avansat;
– Cunoștințe de limba engleză – nivel avansat; orice altă limbă constituie avantaj;
– Persoană flexibilă, cu bune abilități de comunicare și cu atitudine pozitivă;
– Abilități de organizare, planificare și prioritizare a sarcinilor.
* Clientul nostru este specializat în oferirea de servicii complete de contabilitate, administrare, salarizare personal și consultanță fiscală, cu o experiență de peste 10 ani în contabilitate.