1996 compania este fondată de Doru Dima, Doctor în Psihologie Organizațională. Activitatea DCG a început cu o evaluare a personalului unei întreprinderi din Brașov. Au urmat altele două.  Imediat dupa aceea, DCG și-a deschis porțile primului său sediu din str. Uranus, nr. 5. A fost momentul în care compania a obținut, prima din Brașov, avizul de a testa psihologic legal toate persoanele care aveau nevoie de atestatul psihologic pentru angajare sau port armă.

1998 dupa doar doi ani, activitatea se dezvoltă, astfel încât se face simțită necesitatea creșterii numărului de angajați și mutarea într-un spațiu mai mare de birouri.

1999-2000 Perioada reprezintă momentul în care Dima Consulting Group a început să ofere și servicii de formare profesională a adulților organizând primele cursuri de Inspector Resurse Umane din Brașov. Au urmat multe alte cursuri de calificare: manager resurse umane, formator de formatori, contabil, vânzător, instalator centrale termice, macaragiu etc.

2001 Dima Consulting Group obține avizul pentru desfașurarea cursurilor de Formare Managerială în Turism.

Dezvoltarea treptată a companiei duce la deschiderea unor noi puncte de lucru, de data aceasta în afara Brașovului. Au fost înființate primele sucursale la Sibiu, Constanța, Piatra Neamț urmând în anii 2002, 2003, Râmnicu Vâlcea, Iași, Craiova, Timișoara, Deva și Alba Iulia.

2003 Pornind de la experiența acumulată și având deja acoperire regională, Dima Consulting Group a atras atenția liderului mondial în evaluare profesională PROFILES INTERNATIONAL.

În urma unei selecții naționale drastice la care au participat companii cu renume din București și Oradea, Dima Consulting Group este declarată câștigătoare și devine unic reprezentant al PROFILES INTERNATIONAL în România și Republica Moldova și garanția unei dezvoltări rapide și eficiente a companiei.

A fost momentul în care pentru a onora această colaborare internțională, am hotărât să ne mutăm într-un un sediu reprezentativ pentru o companie de consultanță cu vizunea și aspirațiile Dima Consulting Group. Am reușit să obținem un credit BERD, în valoare de 100.000 EURO cu care am achiziționat o casă pe care am transformat-o în ceea ce este astăzi sediul Dima Consulting Group – săli de training, birouri ultramoderne, dotate cu aparatură de ultimă generație.

2004 Un alt pas important în dezvoltarea Dima Consulting Group a fost pătrunderea pe piața bucureșteană cu activitățile de selecție, recrutare și training. Contractele cu firmele multinaționale din București ne-au adus în atenția marilor companii de consultanță care au dorit să realizeze diverse activități de colaborare în zonele din țară unde noi aveam sucursale. Imaginea de marcă a Dima Consulting Group® devine marcă înregistrată la OSIM.

Tot în anul 2004, SC Dima Consulting Group SRL este autorizată ca furnizor de formare profesională conform  OG 129/2000  pentru diverse meserii, ocupaţii şi activităţi: Manager în activitatea de turism, Director de hotel, Director de restaurant, Director de agenţie de turism, Manager resurse umane, Manager de Proiect, Expert Achiziții publice, Specialist Îmbunătățire Procese, Specialist în Protocol și Ceremonial, Maşinist pod rulant, Stivuitorist.

2006 Dima Consulting Group demarează proiectul Incubatorul de Afaceri, finanțat de Agenția pentru Implementarea Proiectelor și Programelor pentru IMM-uri, implementat de Programul Națiunilor Unite pentru Dezvoltare și sprijinit de Primăria Municipiului Brașov.

Scopul principal al programului este acela de a contribui la dezvoltarea sectorului IMM din România prin crearea unor noi locuri de muncă în zonele vizate.
La ora actuală este singura competiție prezentă pe piața românească, ce cuprinde toate ariile decizionale ale unei companii.

2007-2013 De-a lungul anilor DCG și-a dezvoltat portofoliul prin realizarea de activități de consultanță în domenii precum: managementul performanței, implementarea sistemelor și procedurilor de resurse umane, traininguri specializate, diagnoza climatului și culturii organizaționale, evaluarea performanțelor profesionale, marketing, studii de piață, consultanță electorală, managementul incubatoarelor de afaceri, elaborarea proiectelor de finanțare nerambursabilă europeană și a Băncii Mondiale.

Capacitatea de management a proiectelor a fost confirmată și prin derularea unuia din cele mai mari programe PHARE de dezvoltare de resurse umane din România, cunoscutul program „O nouă valoare resurselor umane” implementat în județele Brașov și Covasna. Amploarea proiectului, managementul acestuia, rezultatele au recomandat compania Dima Consulting Group pentru implementarea și altor proiecte de acest fel la nivelul României.

2014

Am crescut an de an iar acum, conform Bussines Week, Dima Consulting Group se poziționează ca lider în domeniul consultanței în Resurse Umane pentru Regiunea de dezvoltare Centru.

Inovație, performanță, excelență prin oameni, respect, adaptare la schimbare, calitate, bucurii, greutăți, inteligență, echipă, management, onoare, sunt doar câteva cuvinte care descriu compania Dima Consulting Group și experiențele pe care le-a trăit alături de echipă, parteneri și clienți.

Ne mândrim cu proiecte importante pe care le-am finalizat împreună cu instituţii/societăţi importante:

  • A.J.O.F.M.– Proiect privind MĂSURI ACTIVE DE COMBATEREA ŞOMAJULUI– 2000; Proiect privind MĂSURI ACTIVE DE COMBATERE A ŞOMAJULUI– 2001;
  • Ministerul Dezvoltării şi Prognozei– ADR VII CENTRU– ALBA IULIA– Programul PHARE 2000- COEZIUNE ECONOMICĂ ŞI SOCIALĂ: „O NOUĂ VALOARE RESURSELOR UMANE”– 2002.
  • Consiliile locale și județene din Harghita şi Covasna în cadrul proiectului TEAM finanțat prin programul PO DCA– 2009.
  • Centrul de Informatică Minieră Cluj-Napoca- ,,Standarde europene în utilizarea tehnologiei informaţiei în administraţia publică- program naţional de certificare a funcţionarilor publici” cod  SMIS 2773- Proiect finanţat prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative din Fondul Social European în perioada 09.2009 – 02.2012.
  • Ministerul Transporturilor– AM POST- ”Dezvoltarea abilităților angajaților implicați în absorbția fondurilor europene aferente AM POST și beneficiarilor acestuia prin instruire”– finalizat in 2014.

2015

Dima Consulting Group devine partener exclusiv A&DC în România.

A&DC este lider în implementarea de soluții pentru evaluare și dezvoltare comportamentală. Aducem plus valoare în performanța business-ului, utilizând evaluarea comportamentală în procesul de recrutare și selecție pentru identificarea celor mai bune talente, în dezvoltarea comportamentelor de leadership pentru a maximiza rezultatele afacerii, și în motivarea oamenilor pentru a lucra la potențialul lor maxim.

Dima Consulting Group devine partener exclusiv Great People Inside în România.

Începând cu luna mai 2015 Doru Dima, a devenit co-fondator al Great People Inside, o companie internațională ce dezvoltă evaluări online de resurse umane, personalizate și adaptate la specificul fiecărei organizații și job în parte, fiind un concept unic în industria HR. Evaluările sunt oferite prin intermediul unei noi tehnologii, o platforma de Talent Management Assessment Solutions, de tip cloud, configurabilă și 100% customizabilă.

2016

Dima Consulting Group – 20 de ani de experiență în domeniul resurselor umane.

Platforma Great People Inside -GR8PI primește din partea EuroCloud România premiul pentru „Cel mai bun start-up de cloud” din anul 2016, pentru inovație în HR . În anul 2016, Great People Inside a evoluat de la un start-up local bazat pe Cloud, la o companie internațională cu sediul în Singapore și reprezentanțe în Europa, Emiratele Arabe Unite, Asia și America de Nord.