CERINȚE

– Cunoștinte AVANSATE de limba engleză;
– Absolvent studii superioare – specializarea comunicare și relații publice/ marketing/jurnalism;
– Experiență 1 an în activități de PR, organizare de evenimente și marketing on-line;
– Cunoștințe foarte bune de operare PC (Pachetul Office) şi capacitatea de a lucra cu reţele sociale online;
– Creativitate, bune abilități de comunicare și relaționare, fluență în exprimarea verbală și scrisă;
– Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și a agendei partenerilor;
– Capacitate de a învăța rapid lucruri noi, inițiativă și proactivism.

ATRIBUȚII
– Desfăşoară, gestionează şi eficientizează activităţile de corespondenţă (telefoane, e-mail-uri, oferte, scrisori de afaceri către colaboratorii şi partenerii firmei);
– Colectează şi centralizează date şi informaţii necesare desfăşurării activităţii firmei;
– Concepe și monitorizeaza campaniile de promovare a companiei pe Facebook, Twiter, Youtube, Google plus;
– Elaborează, dezvoltă și publică articole, newsletter-uri și alte materiale de promovare;
– Organizează activitățile de birou și se implică în derularea evenimentelor specifice;
– Desfăşoară activităţi de relaţii cu publicul şi protocol.

* Clientul nostru este o importantă companie multinaţională din domeniul Consultanţei Resurselor Umane, cu sediul în București.