ASISTENT MANAGER – LIMBA GERMANĂ

Cerinte:
– Cunoasterea limbii germane la nivel avansat (citit, scris, vorbit);
– Cunostinte foarte bune operare PC: pachetul Office, Outlook, Internet;
– Foarte bune abiliati de comunicare, de planificare si organizare;
– Atentie la detalii;
– Constituie avantaj experienta pe posturi similare: secretariat, asistent manager;
– Persoana pozitiva, adaptabila, serviabila si operativa.

Responsabilitati:
– Ofera suport administrativ departamentelor si managementului companiei;
– Intocmeste / tehnoredacteaza diverse documente: situatii, rapoarte etc.;
– Efectueaza corespondenta pe suport electronic si hartie;
– Tine, pastreaza toate documentele cu regim special;
– Arhiveaza documentele companiei;
– Efectueaza traduceri nelegalizate (germana, engleza);
– Preia si directioneaza apelurile telefonice;
– Tine si coordoneaza agenda managementului;
– Organizeaza delegatiile interne si externe;
– Organizeaza activitatea de protocol;
– Diverse activitati de ordin administrativ.

* Clientul nostru este o companie cu capital german care se ocupa cu executia de instalatii electrice.