Responsabilitati:

 –       Elaborarea, impreuna cu board-ul, a strategiei de marketing a companiei;
–       Asigurarea succesului brandului, dezvoltarea acestuia;
–       Promovarea imaginii organizatiei;
–       Studiul pietei si a concurentei;
–       Intocmirea planului de publicitate al oganizatiei;
–       Identificarea celor mai avantajoase forme de promovare a produselor si serviciilor companiei;
–       Mentinerea de relatii profesionale cu agentiile de publicitate si mass-media in vederea promovarii produselor;
–       Coordonarea campaniilor de marketing;
–       Monitorizarea si controlul activitatilor de marketing.
–       Participarea la conferinte si targuri de specialitate.

Cerinte:

–       Studii superioare – specializarea marketing;
–       Experienta minim 3 ani intr-o pozitie similara;
–       Cursuri de specializare in negociere, marketing, comert, vanzari, management;
–       Cunostinte foarte bune de operare PC;
–       Limba engleza – nivel avansat;
–       Abilitati excelente de relationare, comunicare si negociere;
–       Persoana dinamica, ambitioasa, inovatoare, orientata spre rezultate.

Beneficii:

–       pachet salarial in functie de realizari;
–       training profesional

Clientul nostru este unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din Romania.