Responsabilități:

– Preia telefonic sau prin e-mail comenzile de la clienți și le introduce în SAP;
– Confirmă comenzile către clienți;
– Verifică zilnic comenzile restante;
– Actualizează baza de date în conformitate cu informațiile primite de la clienți;
– Urmărește respectarea termenelor de livrare confirmate clienților și transmite documentele aferente livrării;
– Întocmește note de credit și debit în limita drepturilor acordate;
– Emite comisioane și bonusuri către clienți;
– Informează clienții în legătură cu particularitățile legate de articole;
– Emite oferte de preț la cererea clienților sau a colegilor din Vânzări;
– Soluționează cu promptitudine reclamațiile de orice fel primite din partea clienților.

Cerințe pentru angajare:

– Experiență în customer service;
– Studii superioare preferabil în domeniul economic;
– Cunoașterea limbii germane la nivel avansat;
– Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet;
– Foarte bune abilități de comunicare, de planificare și organizare;
– Persoană pozitivă, adaptabilă, serviabilă și operativă.

* Clientul nostru este unul dintre liderii de piață în domeniul inserțiilor textile, binecunoscut tuturor marilor producători de confecții.