Vânzările sunt dependente de atitudinea omului de vînzari, nu de atitudinea clientului.”
William Clement Stone

Comunicarea eficientă cu clienții stă la baza oricărei vânzări. Prea multe companii se folosesc de o ofertă universală. În realitate clienții vorbesc un limbaj unic, bazat pe experiențele lor de viață. Construiți-vă abordarea și limbajul pentru fiecare client. Concentrați-vă asupra lor, nu asupra dumneavoastră. Când încercați să realizați o vânzare, se poate să fiți tentat să vorbiți despre „compania mea, beneficiile produsului meu, opțiunile produsului meu.” În loc să faceți acest lucru, puneți-vă clienții în lumina reflectoarelor. Vorbiți despre problemele lor, valorile lor și planurile lor de cumpărare.

De ce să participați la Trainingul „Abilități de vânzare”?

Veți învăța:

  • Care este comportamentul adecvat de vânzare
  • Emoţii şi convingeri în procesul vânzării
  • Cum să va îmbunătățiți abilităţile de management al emoţiilor şi stresului în vânzare
  • Puterea legii 80 / 20 în vânzări
  • Care este atitudinea potrivită în vânzări
  • Cum să vă dezvoltați abilităţi de comunicare şi relaţionare
  • Importanța abilităţii de influenţare în vânzări
  • Zece strategii pentru obţinerea excelenţei în vânzări
Pentru înscrieri și informații suplimentare despre traningurile și programele Dima Consulting Group, consultanții noștri vã stau în permanențã la dispoziție, la telefon: +40 268 426 336.