Comunicarea  a devenit un concept universal şi atotcuprinzător pentru că «totul comunică»”.
Ioan Drăgan

Comunicarea a fost percepută ca element fundamental al existenţei umane încă din antichitate. În fapt, însăşi etimologia termenului sugerează acest lucru; cuvântul „comunicare” provine din limba latină „communis” care înseamnă „a pune de acord”, „a fi în legătură cu” sau „a fi în relaţie”.

De ce sa participați la Trainingul „50 de sfaturi concise pentru o mai bună comunicare”?

Veți invăța:

  • 17 Tehici Concise pentru Optimizarea Şedinţelor
  • Cum să percepeţi şedinţele ca pe nişte investiţii
  • Să gândiţi în termeni de scopuri, nu de şedinţe
  • Cum să aranjaţi locaţia şedinţei pentru a crea atmosfera dorită
  • O ,,Reţetă” pentru a începe şedinţa într-o notă pozitivă
  • Utilizaţi tehnica ,,Conexiunilor rapide” în cadrul grupurilor de brainstorming
  • Cum se comportă liderii eficienţi
  • Să utilizaţi formula FAST pentru a gestiona ,,furtul” din cadrul şedinţelor
  • Să evaluaţi şedinţele pentru a asigura productivitatea
  • Strategii rapide pentru şedinţele ad-hoc
  • Cum puteţi evita şedinţele dezastruoase
  • Strategii rapide pentru şedinţele individuale
Pentru înscrieri și informații suplimentare despre traningurile și programele Dima Consulting Group, consultanții noștri vã stau în permanențã la dispoziție, la telefon: +40 268 426 336.